• Największy asortyment sprzętu sportowego!
  • Ponad 100.000 różnych produktów!
  • Niezawodny i ekonomiczny!

Jak złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś produktu, umieścić produkt w koszyku. U góry po prawej, zawsze można zobaczyć, jak wiele rzeczy są w koszyku i jaka suma tego jest. Jeśli jesteś w koszyku można kliknąć łącze "Kasa", aby zakończyć w swojej kolejności.

POMOC NA ZAMÓWIENIE

Aby uzyskać pomoc w złożeniu zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z działem pomocy. Na stronie kontaktowej znajdziesz nasze dane kontaktowe i godziny otwarcia.

Mail update

Po złożyć zamówienie u nas, otrzymasz e-mail ze szczegółami zamówienia, cyfrowe informacje faktury i płatności. Będziemy Was na bieżąco informowani listownie o statusie zamówienia. Chwile, kiedy wysłać e-mail, będzie po otrzymaniu płatności i gdy zamówienie zostało wysłane. Jeżeli artykuł nie jest chwilowo dostępny, będziemy na bieżąco informować o tym.

Odwołać lub zmienić kolejność

W nastąpiła zmiana lub odwołanie w zamówieniu można wysłać do nas maila (zobacz naszą stronę kontaktową). Proszę wskazać bardzo wyraźnie w temacie e-maila numeru zamówienia. Przyspiesza to przetwarzanie poczty.

TRACE zamówienie online

Gdy zamówienie jest wysyłane z własnym magazynie wyślemy Ci numer przesyłki więc zawsze można śledzić kolejność. Na poniższej stronie toru i prześledzić można zidentyfikować i śledzić status swojego zamówienia.

Klienci biznesowi

Dla klientów biznesowych (zakup organizacji, firm, stowarzyszeń itp) to po płatnych opcji wysyłki. Zamówienia można składać za pośrednictwem poczty lub przez kontakt z Athleteshop.