In verband met faillissement kan er niet worden besteld en zullen eerder bestelde goederen niet geleverd worden. Voor meer informatie kunt u terecht op deze pagina.

Due to bankruptcy it is no longer possible to place new orders and previously ordered goods will not be delivered. For more information, please proceed to this page.


Jak złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś produktu, umieścić produkt w koszyku. U góry po prawej, zawsze można zobaczyć, jak wiele rzeczy są w koszyku i jaka suma tego jest. Jeśli jesteś w koszyku można kliknąć łącze "Kasa", aby zakończyć w swojej kolejności.

POMOC NA ZAMÓWIENIE

Aby uzyskać pomoc w złożeniu zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z działem pomocy. Na stronie kontaktowej znajdziesz nasze dane kontaktowe i godziny otwarcia.

Mail update

Po złożyć zamówienie u nas, otrzymasz e-mail ze szczegółami zamówienia, cyfrowe informacje faktury i płatności. Będziemy Was na bieżąco informowani listownie o statusie zamówienia. Chwile, kiedy wysłać e-mail, będzie po otrzymaniu płatności i gdy zamówienie zostało wysłane. Jeżeli artykuł nie jest chwilowo dostępny, będziemy na bieżąco informować o tym.

Odwołać lub zmienić kolejność

W nastąpiła zmiana lub odwołanie w zamówieniu można wysłać do nas maila (zobacz naszą stronę kontaktową). Proszę wskazać bardzo wyraźnie w temacie e-maila numeru zamówienia. Przyspiesza to przetwarzanie poczty.

TRACE zamówienie online

Gdy zamówienie jest wysyłane z własnym magazynie wyślemy Ci numer przesyłki więc zawsze można śledzić kolejność. Na poniższej stronie toru i prześledzić można zidentyfikować i śledzić status swojego zamówienia.

Klienci biznesowi

Dla klientów biznesowych (zakup organizacji, firm, stowarzyszeń itp) to po płatnych opcji wysyłki. Zamówienia można składać za pośrednictwem poczty lub przez kontakt z Athleteshop.